Добропільська районна державна адміністрація забезпечує: Виконання Конституції, законів України, актів Президента України, Кабінету Міністрів України, інших органів виконавчої влади вищого рівня; Законність і правопорядок, додержання прав і свобод громадян; Підготовку та виконання відповідних бюджетів; Звіт про виконання відповідних бюджетів та програм; Взаємодію з органами місцевого самоврядування; Реалізацію інших наданих державою, а також делегованих відповідними радами повноважень.

пʼятницю, 7 квітня 2017 р.

До Всесвітнього дня здоров’я

Щороку 7 квітня відзначається Всесвітній день здоров’я, який був заснований в 1950 році Всесвітньою організацією охорони здоров’я (ВООЗ) для популяризації здорового способу життя.  З цієї нагоди в бібліотеках району організовано низку заходів: - книжкова виставка «У майбутнє – здоровим» (Центральна бібліотека), година здоров’я «Здоров’я і спорт поруч ідуть» (Центральна бібліотека), літературно-спортивна година «Джерело росту і здоров’я» (Вірівська бібліотека), відео-урок «Світ чудовий, коли ти здоровий» (Завидокудашевська бібліотека), урок-вікторина «Хто здоровий, той не плаче, жде його в житті удача» (Світлівська бібліотека), година корисних порад «Здоров’я - шлях до довголіття» (Ганнівська бібліотека), виставка-заклик «Я хочу і можу бути здоровим» (Новоукраїнська бібліотека) та інші.
Для будь-якої людини найцінніше – це його здоров’я. Нічого не може зрівнятися з цим даром, даного нам природою. Проте стан нашого організму залежить не тільки від щедрот природи, дбайливо ставитися до свого тіла зобов’язаний кожен з нас. Пам’ятайте: ніяке багатство, слава або високе становище не замінить вам радісного відчуття здорового тіла.

Шукати в на сайті